2012. január 26., csütörtök

Hópehely2,3

 Gabellától  lestem el a legszebb horgolt hópelyheket amiket eddig láttam. Mivel nekem nehezebb a rajzról horgolás, inkább leírtam azokat amiket én is elkészítettem. Ha valakinek könnyebb a rajz szerint, itt megtalálja.


A munka menete a következő:

1.sor: 36 rP a karikába
2.sor:   * a 3. szembe 1 kétrhP 1 lsz 1 kétrhP 4 lsz 1 kétrhP 1 lsz 1 kétrhP, 2 szem kimarad, leöltünk a 3-ik szembe kúszószemmel.  *-tól még 5x ismételünk.
3.sor:   a rP sor és az első kétrhP közé 1 r P
           az 1 lsz-es ívre: 1 rP 3 lsz 1 rP
           a 4 lsz-es ívre: 1 rP 3 lsz 2 rP 4 lsz 2 rP 3 lsz 1 rP
           az 1 lsz-es ívre: 1 rP 3 lsz 1 rP
           a rP sor és az első kétrhP közé 1 rP

Ez a karikás megoldás sokkal jobban tetszik mint a láncszemes gyűrű, sokkal stabilabb és szebb.
átmérője 6 cm



1.sor: 36 rP a karikába
2.sor: 4 lsz, 1 kétrhP a 3.szembe, 4 lsz, 1 kúszószemmel leöltünk a 3.szembe - ezt ismételjük végig a körön, az eredmény 6 szirom
3.sor: 2 lsz *(erhP helyett) 3 lsz, - kúszószem(ksz) a kétrhP tetejébe, majd ugyanoda öltve: 3 lsz ksz 5 lsz ksz 3 lsz ksz -, 3 lsz, 1 erhP az előző sor kúszószemére*
- *-tól *-ig ismételünk

átmérője 5 cm

Nincsenek megjegyzések: