2012. január 20., péntek

Mostantól...

...már csak az aktuális munkáimról írok, azokról amiket ettől az évtől készítek. Lehet, hogy nem lesz minden hónapban annyi bejegyzés mint ebben, ez attól függ mennyi időm lesz kézimunkázni.

A napokban fejeztem be első mamuszomat, de nem igazán tetszik, ezért a munka menetét sem írom le. A minta ami szerint horgoltam itt található, a száránál módosítottam rajta, de nekem akkor sem lett olyan jó. Kibontani se fogom, úgy vagyok vele: majdcsak jó lesz valakinek...valamikor...valamire :)


Pillanatnyilag angyalkákat és harangokat horgolok, annyira tetszettek, hogy még rendeltek belőlük. Valamint hópelyhekkel kísérletezgetek, mert találtam néhány igazi hópehely formájú mintát, de meg is kell tudni horgolni őket. Nekem meg rajz után nehezen megy, a leírásokat jobban szeretem.

Nincsenek megjegyzések: