2012. január 19., csütörtök

Régebbi munkáim


Eddig feltöltött munkáim nagyrészt tavaly és tavalyelőttiek, ezekről készítettem leírást is. Felteszek még néhány képet leírás nélkül, aztán következő bejegyzéseim az éppen aktuális munkáimról szólnak majd.


Bogika mellénye 6 hónapos korában
Bogi 2.mellénye már 1 évesen

Csupa csík mellény ugyancsak Boginak
pillangós pulcsi Bogikának
első szegfűcsokrom - már nincs nálam
színes virágcsokor
babasapka
Boginak sál
Első gobelin próbálkozásom is sikert aratott, mint az alábbi képen is látszik. A keretezés még várat magára és hiába szeretnék néhány képet a falra, egyre kevesebb a szabadidőm.

mohair mellény húgomnak
ez már nagyon régi, még keresztlányomnak kötöttem



1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon szépek! A pillangó mintáját nem tudnád elküldeni nekem? Megkötném a lányomnak. 2.5 éves.
Nagyon hasonló piris fehér mellényt én is kötöttem Rhea lányomnak:)

http://patriciavilaga.blogspot.com/2012_01_01_archive.html