2012. február 3., péntek

Hello Kitty-s mellény

Szeretem ha a lányom hátán mindig van mellény, de olyan gyorsan nő, hogy évente többször kell neki gyártsak egyet. Alig decemberben fejeztem be a rózsaszín csavart mintásat, azóta már 2 cm-t nőtt. Igaz, köthettem volna hosszabbra is. Csak hát...én meg a méretek...Ezt a mellényt 80 szemmel kezdtem.


Barackszínű Lilla fonal dupla szálával kötöttem, 3,5-4-es tűvel, elejében leszámolható mintával. A Hello Kitty mintát egy keresztszemes oldalon találtam, átírtam excelbe és tökéletesen megfelel kötésmintának is. Nem szeretem vezetni a fonalat hátul, hol szoros hol laza lesz, de a kisebb helyeken kénytelen voltam. Azért nem lett olyan rossz. Összeállítás után körbehorgoltam 2 sor rövidpálcával a széleket.

mellény fonákja



Nincsenek megjegyzések: