2012. március 27., kedd

Babóca


Ő lenne az. Kicsit nagy a hasa, kicsit hosszú a lába, kicsit idétlen, de Bogi már szem, száj, orr, haj nélkül is imádta, ezért befejeztem. Az ötlet és leírás innen van.
Gondolkodtam rajta, hogy feltegyem-e, de miért ne. Ne csak azt mutogassam ami szép és sikerül, hanem azt is ami kicsit...ilyen. Mentségemre legyen, hogy először készítek ilyesmit, a varrás-hímzés pedig nem erősségem. Következőt megpróbálom rövidpálcákkal és akkor igazi amigurumi lesz belőle, bár a feje kétlem, hogy jól sikerülne(a hímzés). Ez a Babóca félpálcákkal készült kicsit vastagabb fonalból, így lett a magassága 20 cm körüli. Tudom, hogy kedves játszótársa lesz Boginak akármilyen idétlen is szegény. :)

5 megjegyzés:

Borga írta...

Én nem látom idétlennek!Szerintem nagyon cuki!:)

Palkó írta...

Nekem is tetszik, nem csodálom, hogy beleszeretett a lányod :)))

Pampalini Anikó írta...

De kis cuki! Nekem katicabogárka jut eszembe róla! Ha nem lenne szeme-szája, akkor is imádná a lányod, hihetetlen képzeletük van már ilyen pirinyó korban is :-)

Melinda írta...

Jaj, de örülök, hogy tetszik valakinek! Mára már én is megbarátkoztam vele, Bogikám pedig mindenhova cipeli magával. Köszönöm az elismerő szavakat!

Dytke írta...

Szerintem sincs okod pironkodni miatta :)
Nagyon jó lett! És a legfontosabb, hogy a lányodnak tetszik!
Lehet én is megpróbálkozom vele, az én kislányom is szereti :)