2013. február 14., csütörtök

Horgolótűim új tartója

Facebookról van az ötlet, ceruzatartóként láttam meg. Mivel az én horgolótűim egy konzerves dobozban árválkodtak, fogtam egy gomolyag cérnát és 1,75-ös tűvel új tartót készítettem.


Először a lyukas részt horgoltam meg, és amikor úgy láttam, hogy passzol a dobozra, jól megfeszül a teteje, rövidpálcákkal körkörösen horgoltam addig amíg a dobozt eltakarta. Ekkor ráhúztam a dobozra, az alját egyenletesen fogyasztva horgoltam meg.


Díszítésnek virágokat, pillangókat, leveleket lehet rá varrni. Ilyen téren még nincs kész, majd folyamatosan kerülnek rá a próbaként horgolt aprócska virágok, de már sokkal jobban mutat az asztalon mint a konzerves doboznyi horgolótű.  

2 megjegyzés:

Palkó írta...

Ez nagyon szuper ötlet, nagyon jól néz ki!
Köszi! :)

Melinda írta...

Szívesen!