2013. április 11., csütörtök

Még húsvét előtt...

...készültek ezek a horgolt tojások. Próbálgattam a mintákat, ötleteket vadásztam innen-onnan, felhasználtam gyöngyöt, gombot, szalagot, műanyag és hungarocell tojást, hát ez lett belőle. A mintákon általában változtattam, 1-2 sort kihagytam, vagy másképp horgoltam, különben nem passzolt volna rá a tojásokra. Nem is hiszem, hogy lenne 2 egyformán horgolt tojásom, de pont ez a lényeg: különbözőek.

Kipróbáltam fekete-fehérrel is...nem jött be :)


És végül készítettem egy "kosárkát" is, húsvétkor néhány akasztó nélküli tojás volt benne, most általában a félkész horgolásaim gyűjtőhelye. A minta egy horgolós újságból van, terítő minta, kb. a 3/4-nél befejeztem, különben túl nagy lett volna.

Elkezdtem egy nyuszit is, de neki csak a feje készült el, talán majd jövőre.





6 megjegyzés:

Palkó írta...

Szuper tojásokat készítettél, mindegyik nagyon tetszik, és a kosárka is! :)
Persze ha szavazni kellene :), a 6. képen lévőre szavaznék :)))

Melinda írta...

Köszönöm :) Muszáj volt megmutatnom őket, mert a tojásfán nem látszott valamennyi :)))

Névtelen írta...

A zöld fehér nagyon tetszik igazán leírhatnád a menetét, ha van egy kis időd.

vorsi0128 írta...

Szia!

Nagyon megtetszett a kék szélű fehér hópelyhed és a zöld-fehér tojáskád Szeretném megkérdezni, hogy elkérhetném-e a mintájukat/leírásukat!
Köszönöm szépen! Orsi
a cmem, ha el tudnád küldeni: vorsi0128@gmail.com

vorsi0128 írta...

Szia! Ne haragudj, míg megírok egy üzit, az 2 óra kb. :) Az előbb elírtam, a hópehelynek nem a mintáját szeretném elkérni, hanem a fonalát. A mintáját csak a tojásnak szeretném elkérni ha lehet. Kicsit megzavaradok már gy estére:)) Anya ezt kérek, anya inni kell, anya pisilni kell... áá... na szóval tényleg ne haragudj, de a fonal nevét szeretném elkérni:))

Köszönöm!

Orsi

Melinda írta...

Szia Orsi!
A hópelyhet, ha jól emlékszem Honleány fonalból horgoltam, de csinálhatod Eldoradóból is, vagy bármilyen horgolófonalból. A széle fémszálas horgolófonal.

A tojás mintáját elő kell keresnem a gépről...ha nem gond, hagyjuk karácsony utánra, most ugyanis ki sem látszok a tennivalókból. Ismerős a helyzeted van ugyanis egy 4 és fél évesem :)

Melinda